Garanti

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke kan finde min faktura?

I tilfælde af et garantikrav skal GROHE leveres med den originale faktura for afholdte omkostninger. Hvis fakturaen ikke længere kan findes, opkræves der muligvis omkostninger for brug af tjenester.

Hvor meget koster reparationer, når produktet ikke længere er under garanti?

Hvis produktet ikke længere er under garanti, opkræves gebyrer. Gebyrer er 70,00 EUR pr. udkald plus moms. Hver arbejdet time opkræves 80,00 EUR. Bemærk, at disse gebyrer ikke dækker udgifter til materiale.

Produktet var defekt. Får jeg kredit for dette?

Kontakt vores kundeservice, hvis du har modtaget et defekt produkt.

Hvad dækker GROHE garantien?

Klik på nedenstående link for at se vores garantibetingelser:

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/garanti.html

Hvor lang er garantien på GROHE produkter?

Produktgarantien afhænger af den pågældende produktkategori. Klik på nedenstående link for at se vores garantibetingelser:

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/garanti.html

Er garantiperioder de samme overalt?

Produktgarantien er den samme over hele verden. Klik på nedenstående link for at se vores garantibetingelser:

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/garanti.html

Er der garanti på reservedele?

Garantien dækker også reservedele. Produktgarantien afhænger af den pågældende produktkategori. Klik på nedenstående link for at se vores garantibetingelser:

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/garanti.html