Ofte stillede spørgsmål

Vælg venligst en kategori fra listen nedenfor for at finde de mest almindeligt stillede spørgsmål om vores produkter og services. Hvis du ikke kan finde et svar til dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Service

Kan jeg downloade en kopi af monteringsvejledningen?

Ja, se siden med produktoplysninger, hvor du kan finde de tekniske data for alle produkter.

Kan manualer/monteringsvejledning downloades?

Ja. Indtast produktkoden i søgefeltet i øverste højre hjørne på hjemmesiden. For at få adgang til oplysninger om produktet skal du klikke på "Teknisk produktinformation". Dette åbner en pdf-version.

Hvor kan jeg købe reservedele til GROHE produkter?

Du kan købe reservedele hos alle GROHE forhandlere. Besøg vores websted, og indtast dit postnummer i showroom-søgefunktionen.

Sælger GROHE rengøringsmidler?

Ja, det gør vi. Vi sælger produktet Grohclean, varenr. 45934000.

Tilbyder GROHE en vedligeholdsaftale?

Generelt tilbyder vi ikke en sådan, men kontakt GROHEs kundeservice for at få yderligere oplysninger.

Hvordan finder jeg den rigtige reservedel til mit GROHE produkt?

Gå til vores hjemmeside www.GROHE.dk, og indtast produktkoden i søgefeltet i øverste højre hjørne på hjemmesiden. For at få adgang til oplysninger om produktet skal du klikke på "Teknisk produktinformation". Dette åbner en pdf-version.

Sælger GROHE applikationer til iPhone?

Ja, vi sælger forskellige apps. Gå til iTunes Store, og angiv GROHE.

Hvor kan dette produkt købes

Hvor kan jeg købe GROHE produkter?

Gå til vores websted, og indtast dit postnummer i showroom-søgefunktionen.

Hvor kan jeg finde den komplette produktprogram?

Se vores produktkatalog.

Garanti

Hvor længe gælder GROHE garantien?

5 år, så længe du har en kvittering, som du kan fremsende til os. Ved kommercielle forhold skal der være dokumentation for et årligt vedligeholdsprogram, ellers er garantien 1 år.

Er der garanti på reservedele?

Hvis GROHE erstatter en del i garantiperioden, er garantien for det samlede produkt stadig 5 år fra købsdatoen. Hvis en reservedel købes uden for garantiperioden, er denne reservedel dækket af en garanti på 2 år. GROHE garantien gælder kun, hvis man har kvittering for købet.

Hvad omfatter GROHE garantien?

En garantibetingelse kan gøres gældende, når produktets ydeevne er forringet som følge af fejl i materialet eller fremstillingsprocessen. Garantibetingelserne gælder ikke for fejl forårsaget af en tredjepart på grund af: håndtering af produktet, manglende overholdelse af monteringsvejledningen ved installering, manglende vedligehold i overensstemmelse med vores betingelse for pleje, vedligeholdelse udført af andre end kvalificerede installatører, brug af reservedele fra andre producenter end os, tilslutning, bøjning eller beskadigelse under installeringen, ridsning af overfladen, beskadigelse af overfladen som følge af brug af forkert rengøringsmiddel. Hvis et produkt eller en del udskiftes og/eller repareres iht. garantien, er det komplette produkt/de udskiftede dele stadig omfattet af garantiperioden at regne fra den oprindelige dato for købet af det komplette produkt. Hvis et tidligere udstillingsprodukt købes fra en GROHE forhandler, er produktet ikke omfattet af GROHEs 5-års garanti. Garantien bæres udelukkende af den forhandler, der sælger produktet.

Virksomhed

Hvem designer GROHEs produkter?

Vi har et team af designere med base i Tyskland, som ledes af den internationalt anerkendte og prisvindende designer Paul Flowers.

Design

Hvor produceres GROHEs produkter?

Vi har 6 fabrikker over hele verden. Hovedproduktionen finder sted på vores 3 fabrikker i Tyskland.

Sustainable Production

Hvad vil det sige, at designet er "Cosmopolitan"

Cosmopolitan er et produktdesign, som er kendetegnet ved en nøje balance mellem design og funktionalitet og præget af minimalisme kombineret med avanceret teknik.

Hvad er GROHE "Sensual Minimalism"?

Sensuel Minimalism er en blødere, mere taktil og emotionel form for minimalisme.

Veris

Hvad er GROHEs politik for miljø, sundhed og sikkerhed?

Det er en del af vores politik, at alle faciliteter i koncernen følger de samme principper og retningslinjer for miljø, sundhed og sikkerhed. Miljø-, sundheds- og sikkerhedsstandarderne "Made by GROHE". Vores enhed for bæredygtighed, der varetager virksomhedens miljø, sundhed og sikkerhed, sikrer gennem specifikationer og regelmæssige kontroller, at ensartede standarder, "Made by GROHE", for miljø, sundhed og sikkerhed implementeres og overholdes i hele verden. ISO 14001, certificering af alle vores væsentlige koncernfaciliteter i henhold til de internationale standarder ISO 14001:2004 (miljøledelse) og – i fremtiden – OHSAS 18001:2007 (arbejdsmiljøledelse) er en del af disse standarder.

Bæredygtighed

Er GROHE én og samme producent som HansGROHE?

Nej! GROHE og Hansgrohe er to forskellige virksomheder og tilbyder forskellige produkter.

Er AXOR også et mærke tilhørende GROHE?

Nej, det er et undermærke tilhørende hansgrohe.
Vi anvender cookies for at sikre, at du får den bedste oplevelse med vores hjemmeside. Hvis du fortsat benytter hjemmesiden antager vi at du vil modtage cookies. Du kan læse mere om vores brug af cookies på hjemmesiden under fortrolige oplysninger. Fortrolige oplysninger