Support / Kontakt

Hvornår er din kundeservice tilgængelig?

Åbningstiderne for vores kundeservicecenter varierer i forskellige regioner. For åbningstider i dit land skal du klikke på nedenstående.

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/kontakt.html

Hvordan kan jeg komme i kontakt med GROHE kundeservice?

Du kan kontakte Grohe kundeservice via telefon eller bare ved at sende en besked via vores online formular. Du skal blot besøge sektionen Kontakt.

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/kontakt.html

Arbejder dit kundeserviceteam i weekenden?

Vores field service team er kun tilgængelig på arbejdsdage. Kontakt en af vores specialiserede partnere i tilfælde af en nødsituation.

Kan dit kundeserviceteam også installere GROHE-produkter i kundernes hjem?

Vores teknikere kan også bookes til installation. For at booke en aftale skal du klikke på nedenstående.

https://www.grohe.dk/da_dk/tjenester-til-dig/kontakt.html

Hvor kan jeg finde mit nærmeste GROHE showroom?

GROHE showrooms findes i forskellige regioner. For at komme i kontakt med GROHE i dit land skal du klikke på nedenstående

https://www.grohe.dk/da_dk/hvor-kan-du-se-og-fole/find-en-grohe-partner.html

Hvor længe skal jeg vente på at få en aftale med GROHE kundeservice?

Vi gør vores allerbedste for at behandle kundehenvendelser så hurtigt som muligt. På grund af de store mængder forespørgsler vi modtager på bestemte tidspunkter, kan det tage længere tid for os at behandle din anmodning.

Hvor meget koster et besøg fra kundeservice mig?

Omkostninger til field service udkald er 70,00 EUR per tur plus moms. En times arbejde koster 80,00 EUR plus moms. Bemærk, at disse gebyrer ikke dækker udgifter til materiale.

Hvem installerer produkterne, hvis jeg køber dem direkte?

Det afhænger af, hvor du købte dit produkt. I princippet anbefaler vi altid, at reparationer udføres af en af vores specialpartnere.

Hvor kan jeg downloade en installationsvejledning til mit produkt?

Vælg dit produkt på vores hjemmeside. Alle relaterede filer kan findes på den relevante produktside eller i downloadcenteret.

Hvor lang tid tager vedligeholdelses- og reparationsprocessen?

Dette afhænger af fejltypen. Det tager normalt fem til tyve dage at løse problemet.