GROHE Sensia Arena showertoiletter: Hygiejne i fremtiden

Et hotels vigtigste opgave er at tilbyde sine gæster den bedst mulige komfort. Ingen forstår dette bedre end Marc Meurin, den berømte Michelin-kok, der driver det 4-stjernede Le Château de Beaulieu hotel i Busnes, Frankrig. Meurin leder også hotellets to Michelin-stjernede gourmetrestaurant og har for nylig haft ansvaret for en betydelig renovering af bygningen - herunder en installation af 24 GROHE Sensia Arena showertoiletter - som en del af Le Château de Beaulieu 10 års jubilæum.

Meurins investering i GROHE Sensia Arena showertoiletter har ikke kun været en positiv investering i forhold til gæsterne, men også for hotelejeren selv. Sensia Arenas funktioner er skræddersyet til individuelle behov og tilbyder det højeste niveau af hygiejne og komfort. Installationen af de innovative toiletter er også en af Châteaus bestræbelser på at blive mere miljøbevidste.

Den vindende kok forklarer, hvorfor han valgte GROHE-teknologi, og hvordan han ikke kan forestille sig et moderne hotel, der vælger nogen anden mulighed end GROHE Sensia Arena showertoiletter.

GROHE Sensia Arena: Q&A med Marc Meurin

G: Først og fremmest, hvordan fik du kendskab til showertoiletter?

MM: Det var under en tur til Japan. Jeg var først tilbageholdende med at bruge dem, men endelig prøvede jeg oplevelsen efter et par dage. Fra første gang jeg brugte et showertoilet, var jeg overbevist af produktet og den hygiejnefølelse, som det tilbød. Brugen af showertoiletter blev hurtigt et uundgåeligt valg.

G: Du bestilte GROHE Sensia Arena toiletter til dit hotel - hvorfor har du lagt din tillid hos GROHE?

MM: GROHE er et kendt mærke, der er anerkendt for kvaliteten af ​​sine produkter. Alle hotellets badeværelser var udstyret med GROHE armaturer, så jeg var allerede fan. Jeg føler også en særlig tilknytning til brandets pålidelighed og muligheden for at nyde et kvalitetsprodukt, der er både innovativt og overkommeligt.

G: Hvad overbeviste dig om, at GROHE Sensia Arena var det rigtige valg?

MM: For mig er GROHE showertoilettet et banebrydende produkt, der giver en total hygiejnefornemmelse. Dette afspejler hotellets ånd, som i de senere år har forsøgt at forpligte sig til en adfærd, som er mere miljøvenlig og som har fokus på genanvendelse og energibesparende teknologier. Sensia Arena showertoilettet er fuldt funktionsdygtigt og kan tilpasses til den enkelte person, hvilket er en anden fordel. Det er dejligt at kunne bruge tørringsfunktionen, justere intensiteten af ​​strålerne, eller endda ændre vandtemperaturen afhængigt af sine egne personlige præferencer.

G: Hvordan blev Sensia Arena modtaget af dine kunder?

MM: Selv om de fleste af vores gæster aldrig har prøvet showertoiletter før, har vi modtaget yderst positiv feedback. Sensia Arena appellerer ikke bare til voksne - børn havde også positive ting at sige om det. Jeg tror, ​​at gæster der har prøvet GROHE Sensia Arena showertoiletter her i sidste ende vil vælge at få dem installeret derhjemme. Og til alle der stadig er lidt skeptiske i forhold til at bruge produktet, giver Sensia Arena stadig mulighed for at du også kan nyde funktioner, som du kender fra et mere traditionelt toilet.

G: Til slut, vil du anbefale GROHE Sensia Arena til dine kolleger i hotelbranchen?

MM: Ja, jeg har været så tilfreds med dette produkt, at jeg endda også har fået installeret et i mit eget hjem! Jeg kan ikke forestille mig at gå tilbage. Ændringen er så radikal og tilfredsstillende, at du ender med at spørge dig selv, hvordan du nogensinde har kunnet leve uden tidligere. Efter min mening ville det være en fejl at renovere sit badeværelse uden at installere et showertoilet. Men hvem ved, måske er der stadig folk derude, som gerne ville købe et sort-hvidt tv?

Marc Meurin, den berømte Michelin-kok, der har ansvaret for det 4-stjernede hotel Le Château de Beaulieu.

Elegant indretning på det 4-stjernede hotel