Hvordan laver jeg en reklamation?

Vær opmærksom på, at du som privat kunde kan lave en reklamation ved at henvende dig til den butik hvor du har købt produktet. Ønsker du at tage kontakt til os er du velkommen til at udfylde formularen ved at klikke herunder.

Kontakt GROHE

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os på telefon 44 65 68 00, hvis du har spørgsmål til service- og reklamationshåndtering.

Er du professionel og ønsker at lave en reklamation kan du tage kontakt til vores kundeservice på én af nedenstående måder:
Når du har lavet en reklamation vurerer vi om din kunde skal have et nyt produkt eller om vi skal sende reservedele til dig.

Online

Udfyld den enkle formular ved at klikke på linket herunder som tager dig til den professionelle portal.

Kontakt GROHE

Telefon

Ring til vores telefon-service, hvor du kan få alt registreret direkte på telefon, hurtigt og enkelt.

44 65 68 00

E-mail

Send en mail os med nedenstående oplysninger, så tager vi over derfra...

service-dk@grohe.com

OBS! Oplys altid kundens navn, adresse og telefon nr.

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os, hvis du har spørgsmål til service- og reklamationshåndtering.

Ring på 44 65 68 00 og få klar besked...

Vi anvender cookies for at sikre, at du får den bedste oplevelse med vores hjemmeside. Hvis du fortsat benytter hjemmesiden antager vi at du vil modtage cookies. Du kan læse mere om vores brug af cookies på hjemmesiden under fortrolige oplysninger. Fortrolige oplysninger