Find Showrooms & Installatører
Showrooms
  • Showrooms
  • Installatør
  • Byggemarkeder
  • Webshop

Min notesblok

Du har ikke valgt nogen produkter

Når du har tilføjet dine produkter til din notesblok kan du downloade listen her.

0 Produkter
Download som PDF
Slet alle

Produkterne er allerede lagret på din notesblok

Hvordan laver jeg en reklamation?

Vær opmærksom på, at du som privat kunde kan lave en reklamation ved at henvende dig til den butik hvor du har købt produktet. Ønsker du at tage kontakt til os er du velkommen til at udfylde formularen ved at klikke herunder.

Kontakt GROHE

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os på telefon 44 65 68 00, hvis du har spørgsmål til service- og reklamationshåndtering.

Er du professionel og ønsker at lave en reklamation kan du tage kontakt til vores kundeservice på én af nedenstående måder
Når du har lavet en reklamation vurerer vi om din kunde skal have et nyt produkt eller om vi skal sende reservedele til dig. Fakturaen for dit arbejde skal du sende til GROHE.

Online

Udfyld den enkle formular ved at klikke på linket herunder som tager dig til den professionelle portal.

Kontakt GROHE

Telefon

Ring til vores telefon-service, hvor du kan få alt registreret direkte på telefon, hurtigt og enkelt.

44 65 68 00

E-mail

Send en mail os med nedenstående oplysninger, så tager vi over derfra...

service-dk@grohe.com

OBS! Oplys altid kundens navn, adresse og telefon nr.

Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til os, hvis du har spørgsmål til service- og reklamationshåndtering.

Ring på 44 65 68 00 og få klar besked...