GROHE SECOND LIFE PROCESS (EJER)

Vedligeholdelse og reservedele til dit GROHE produkt

Vedligeholdelse af dit GROHE produkt kan udføres ved enten at udskifte definerede reservedele, som kan købes via vores partnere, eller ved at kontakte en VVS-installatør, der kan hjælpe med at foretage udskiftningen.

Hvis du ønsker at vedligeholde dit produkt, kan du klikke på produktet, der skal vedligeholdes. Tryk derefter på "Se produkt," og vælg "Installation og reservedele." Her finder du information om, hvor du kan købe de nødvendige reservedele til dit produkt.

Hvis du er i tvivl om, hvad som evt. skal repareres, anbefaler vi, at du kontakter en VVSér.

Essence
Håndvaskarmatur, S-Size
24172001
Essence
Køkkenarmatur
30269000
Tempesta System 210
Brusesystem med termostat til vægmontering
26811001
Hvis du ikke kan udskifte reservedele længere: Hvad gør du nu?

Når vedligeholdelse ikke længere er mulig, anbefaler vi at skifte til et GROHE Second Life produkt, som kan købes hos vores partnere (link?), og få hjælp til installation hvis nødvendigt. Defekte produkter kan afleveres til viceværten (adresse?), hvorefter GROHE vil indsamle, reparere og genbruge dem, så de kan få nyt liv i Fælledby. Alle reparerede produkter tryktestes af GROHE for at sikre deres kvalitet og holdbarhed. Læs mere her under om GROHE Second Life tilbagetagningsprocessen og hvordan du kan give dit produkt nyt liv.

GROHE Second Life tilbagetagningsprocessen

Tryk på de forskellige trin i figuren herunder og lær mere og GROHE Second Life tilbagetagningsprocessen