Find Showrooms & Installatører
Showrooms
  • Showrooms
  • Installatør
  • Byggemarkeder

Min notesblok

Du har ikke valgt nogen produkter

Når du har tilføjet dine produkter til din notesblok kan du downloade listen her.

0 Produkter
Download som PDF
Slet alle

Produkterne er allerede lagret på din notesblok

Under Fuorisalone-eventet, fejrer GROHE introduktionen af den nye moderne SPA-linje - ATRIO.

Milan Design Week er et af de årlige højdepunkter for interesserede inden for innovativ arkitektur og sofistikerede designkoncepter. GROHEs DESIGN-team præsenterer en enestående installation og i det nydesignede showroom udstilles den nye GROHE ATRIO SPA-kollektion for første gang.

Inspiration og nytænkning på højeste niveau – når designugen i Milano byder velkommen til international design og arkitektur den 17. april, vil GROHE præsentere genfortolkningen af et designikon: Som led i designeventet, Fuorisalone, inviteres besøgende til GROHE ATRIOs eksklusive produktlancering på det nyoprettede GROHE showroom på Via Crocefisso. En inspirerende designinstallation vil præsentere den nye linje i en dramatisk og dynamisk oplevelse for besøgende. Med sit design sætter produktlinjen tonen for den næste generation af tidløst, men moderne design.

Designugen i Milano er ikke som nogen anden messe. Her er der fokus på eksklusive tendenser inden for branchen. Fra d. 17-22. april vil Milano igen være mødested for arkitekter, indretningsarkitekter, presse og design-interesserede kunder fra hele verden. Messens højdepunkt er eventet Fuorisalone, der tiltrækker hundredtusindvis af besøgende inklusiv designeliten, unge talenter samt globale mærker hvert år. Hele byens centrum fungerer som et udstillingsvindue i hele byens centrum ved hjælp af pop-up udstillinger, demonstrationer og arrangementer. GROHE, og det prisbelønnede designteam, er en del af det!

I år er GROHE en del af designudstillingen i hjertet af Milano. Det nye GROHE showroom åbner for besøgende til Fuorisalone, der starter den 17. april. Gæsterne vil blive inviteret til at opleve GROHE’s produktserier på en måde som er både visuel og sensuel: GROHE ATRIO i børstet Hard Graphite, GROHE ESSENCE i den klassiske Warm Sunset farve og GROHE Lineare i krom.

Med GROHE ESSENCE Spa Colors og den luksuriøse AQUASYMPHONY bruser, vil GROHE præsentere to produktlinjer, der står for stilfuldt design i en unik symbiose af form og funktion, der omdanner badeværelset til en wellness-oase. Andre højdepunkter inkluderer GROHE RED og BLUE HOME vandsystemerne til køkkenet. Begge vandsystemer har både den normale funktion med koldt og varmt vand, men derudover giver RED 100° C varmt vand direkte fra vandhanen, og BLUE HOME filtrerer, afkøler og giver dig muligheden for at tilføre brus til dit vandhanevand.

Den 18. april byder GROHE velkommen til pressen. GROHE inviterer på morgenmad efterfulgt af en rundtur i det nye flotte showroom og en tur forbi kunstinstallationen. Om aftenen vil der være en eksklusiv VIP-middag til inviterede gæster fra arkitekt- og designbranchen. Milan Design Week vil være åben for offentligheden fra kl. 10 til kl. 20 fra den 17. til den 22. april; showroomet er åbent onsdag den 18. april fra kl. 10 til kl. 14.