
BRANDVÆRDIER
“BRAND OF THE YEAR”
Red Dot Designaward: Den internationale jury for Brands & Kommunikationsdesign 2019, bestående af eksperter i industrien har udnævnt GROHE som 'Brand of the Year'. Sammen med Deutsche Telekom og Happy Goal var vi en af de kun tre brands der ud af 8,697 blev belønnet med denne højeste anerkendelse og den eneste i vores industri. Med sin enestående designkvalitet samt ekstraordinære og konsikvente kommunikation af egne værdier gennem forskellige kanaler, overbeviste GROHE de erfarne jurymedlemmer.
"PURE FREUDE AN WASSER"
Livsgivende, universelt, nydelsesfuldt - vand er i sig selv inspirationskilden til hele vores omfattende produktportefølje. Hvert eneste produkt er altid baseret på vore fire kerneværdier: Kvalitet, Teknologi, Design og Bæredygtighed. Ved at have balancen mellem disse med i alt hvad vi gør, kan vi levere uovertruffen vandnydelse til vores kunder.

KVALITET
"Nr. 1 mest pålidelige brand i sanitetsindustrien" - Wirtschaftswoche, 2017
TYSK PERFEKTIONISME LEDER FORBRUGERE TIL ULTIMATIV SELVSIKKERHED
Vi stræber efter en suverænitet der rager langt dybere end overfladen i vores produkter. Det betyder, at vi lige fra design til produktion og kundeservice, stræber efter perfektion i hvert enkelt stadie. Vores tradition for fremragende tysk produktion, strenge krav til interne test samt et utal af eksterne certificeringsprocesser, er det der gør vores forbugere selvsikre ved et brand de kan stole på.




TEKNOLOGI
“Top 50 companies to change the world“ – Fortune Magazine, 2017
SUVERÆN BETJENING AF VAND GENNEM TEKNOLOGI.
I vores vedvarende higen efter teknologisk innovation arbejder vi på, at integrere de seneste nye digitale egenskaber for, at skabe intelligente løsninger der øger vores forbrugeres glæde med vand. Vores in-house eksperter udnytter vandets egenskaber til hver dag at skabe gode oplevelser for vores forbrugere - sandhedens øjeblik, for vores produkter og brand.




Design
Flere end 400 vundne designpriser siden 2003
VELKENDTE ELEMENTER DESIGNET TIL PERFEKTION.
Et empatisk og intuitivt designsprog tilbyder os muligheden for, at skabe produkter der føles skræddersyede til kun dig. Dette unikke GROHE-DNA, som både er ergonomisk og visuelt enkeltstående har bragt os mange designpriser: verdensklasses referencer er en hyldest til vores verdensomspændende anerkendelse.
PRISVINDENDE DESIGNTEAM
Vi stræber efter at skabe en stærk følelsesmæssig forbindelse mellem os og vores forbrugere, gennem design og oplevelser. Vi er altid opmærksomme på hvem vi designer til samt den totaloplevelse vi gerne vil skabe. Vi svælger i vores evne til at inspirere og begejstrer verden, til at udfordrer samt bryde paradigmer og til at have inflydelse på og kunne forme fremtiden.





BÆREDYGTIGHED
Vinder af CSR-prisen udgivet af den tyske regering, 2017
SIKKER VANDNYDELSE TIL FREMTIDIGE GENERATIONER
Vand er ligeså essentielt som den luft vi indånder, hvilket er endnu en grund til, at vi er så passionerede omkring det. At kunne levere "Pure Freude an Wasser", ikke kun til forbrugere i dag, men også til fremtidige generationer gennem bæredygtige produkter som GROHE Blue, GROHE EcoJoy og GROHE SilkMove ES. I vores Bæredygtigheds Rapport og bæredygtigheds-udmærkelser demonstrerer vi vores forretningsmæssige forpligtelse om, at beskytte kloden.