STOP INSURING. START ENSURING. Reducér vandskader med en vandtæt løsning fra GROHE. Skab større profit og stærkere kundeloyalitet.

FORNY DIN BRANCHE

Vi tilbyder sikkerhed for dine kunder og din profit - med den innovative og intelligente vandafbryder GROHE Sense Guard.

OP TIL 75% MERE LØNSOMT

GROHE Sense Guard opdager vandlækager, før de bliver til vandskader. Med færre udbetalinger til erstatningssager vil din forretning køre bedre end nogensinde.

STYRK DIN KUNDELOYALITET

Med GROHE Sense Guard tilbyder du dine kunder en værdifuld sikkerhedstjeneste og en oplevelse med din virksomhed. Ved at lytte til dine kunders behov, sørger du for at beholde dem. 

MARKEDSKLAR PÅ 8 UGER

Vi tilbyder en komplet løsning som indebefatter vores netværk og partnere. Med et samarbejde kan du nemt tilfører yderligere værdi til dine services.

HEJ INNOVATION

Kontakt os for spørgsmål, foreslag, yderligere information eller et personligt møde på insurer@grohe.com eller individuelt via LinkedIn:

Stefanie Kresse

Gå til LinkedIn profil

Claus Kurt Nielsen

Gå til LinkedIn profil

Christophe Soulard

Gå til LinkedIn profil

Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at modtage regelmæssige nyheder om GROHEs arbejde med forsikringsselskaber:

EN TIKKENDE BOMBE

Spørgsmålet er ikke, om du får en vandskade, men hvornår

17,1 MILLIARDER KRONER ...

... i udbetalinger til forsikringstagere som følge af vandskader. Og det er bare i Tyskland.

HVERT HALVE MINUT ...

... gennemsnitligt, sker der en lækage eller et brud på et vandrør. Dette svarer til mere end én million vandskader alene i Tyskland.

UNDER 20 ÅR ...

...  er den gennemsnitlige levealder for et standardrør. Herefter øges risikoen for vandskader markant.

Rørbrud er skyld i 65% af alle tilfælde* af vandskader. GROHE Sense Guard registrerer rørbrud og lukker automatisk for vandtilførslen.

Et utæt armatur kan spilde 11.000 liter vand om året. Det svarer til 180 brusebad. GROHE Sense Guard registrerer selv de mindste utætheder og forebygger vandspild.

28% af vandskader skyldes utætte vandrør, dryppende armaturer, brusere og toiletter. GROHE Sense Guard registrerer selv de mindste lækager og advarer dig, så du undgår, at de bliver til vandskader.

Undgå frostsprængte vandrør. GROHE Sense Guard måler temperaturen og advarer dig i tilfælde af frostrisiko, så du kan lukke for vandet i tide.

EN HÅRD BRANCHE

Konkurrencen i jeres branche er hård. Så hvorfor ikke have noget ekstra at stå imod med?

STØRRE TAB

Over de seneste 15 år er beløbet på erstatningssager steget med 240%. Stigende omkostninger fra vandskader sætter et stort pres på jeres bundlinje.

FØLGESKADER

At reparere vandskaderne er som regel kun begyndelsen. Følgeskaderne står som regel for 75% af de samlede omkostninger.

KUNDELOYALITET

En vandskade vender op og ned på dine kunders liv. I processen, hvor dine kunder søger erstatning og hjælp til renovation, kan du nemt risikere at ødelægge relationen til din kunde. 

STIGENDE KOMPLEKSITET

Med digitalisering og innovation bliver økosystemer mere komplekse. Og samtidigt skal de være kundecentriske og enkle at gå til.

DETTE ÆNDRER ALT

MedGROHE Sense Guard introducerer vi et banebrydende produkt, som tilbyder en vandtæt og komplet serviceløsning.

INNOVATION SLÅR RENOVATION

GROHE Sense Guard forhindrer omkostningstunge vandskader.

  • Registrerer brud på vandrør
  • Afbryder automatisk vandtilførslen
  • Registrerer lækager
  • Registrerer frostrisiko
  • Registrerer uregelmæssigt vandforbrug
Lær mere om GROHE Sense & Sense Guard

INNOVATION HAR ALDRIG GJORT DET NEMMERE

GROHE Sense Guard er en komplet serviceløsning, som er nem at integrere i din virksomhed.

FINANSIERING

Vi tilbyder flere finansieringsmuligheder gennem vores partnere.

TRÆNING

Vi tilbyder både online træning og personlig træning for installatører, salgs- og tekniske teams.

WEBSHOP

Dine kunder kan bestille produkterne direkte i en personaliseret version af vores webshop.

BETALING

Du betaler blot for de servicepakker, som du har brug for.

API

Vi tilbyder en standardiseret API & API road map til dig. Det er selvfølgelig også muligt at lave en skræddersyet API, som giver dig lige netop det, du ønsker.

PMO

Vores projektafdeling håndterer vandskadeproblemerne, så du kan fokusere på dit arbejde.

GENNEMFØRSEL AF ORDRER

Vi tilbyder forskellige logistikmuligheder efter dine ønsker: Større forsendelser (med paller/master kartoner) eller drop shipment af enkelte produkter. 

CO - MARKETING

Vi tilbyder forskellige services og materialer for at hjælpe dig med at skabe opmærksomhed: Sampling, direct mailing, PR, POS displays, brochurer, messer, og meget mere.

INSTALLATION

Få gavn af certificerede installatører eller benyt dit eget installatørteam.

KUNDESERVICE

Du bestemmer selv det første supporttrin. Vi kan tilbyde det andet supporttrin og lade det tredje trin ske automatisk.

BLIV EN DEL AF DET INNOVATIVE HOLD

Grunde til at samarbejde med GROHE.

TYSK KVALITET. GROHE stiler efter perfektion. Både når det gælder kvalitet, design og service. Og dette skyldes med garanti vores tyske ingeniørkundskab.

EN BEDRE VERDEN. GROHE var den eneste tyske virksomhed blandt top 50 i FORTUNEs "Change the world" i 2017.  

PURE FREUDE AN WASSER. Med flere årtiers erfaring sætter GROHE hvert år nye standarder inden for og uden for sanitetsindustrien.  

ANERKENDT DESIGN. Hvert år stræber vi efter en præstation i særklasse. Resultatet? Et væld af designpriser: iF DESIGN AWARD, Red Dot Award og German Design Award.

Vores netværk af samarbedspartnere vokser konstant

LAD OS SAMMEN FÅ DET TIL AT SKE

Vælg jeres forretningsmodel og kom på markedet inden for otte uger.

VÆLG DEN RETTE FORRETNINGSMODEL TIL JER

Lad os drøfte jeres individuelle behov og sammen finde den forretningsmodel, der passer bedst til jer.

REAKTIV VS. PROAKTIV

Om du proaktivt vil promovere løsningen til dine kunder, eller om du først vil gøre det efter en vandskade: Vi hjælper dig med at finde den helt rette løsning.

INVESTERINGSAFKAST

Naturligvis skal tallene give mening for dig. Du kan regne med vores beregninger i forhold til dit investeringsafkast.

* Kilde: The ConsumerView, May 2016, Quantitative Assessment Europe

Vi anvender cookies for at sikre, at du får den bedste oplevelse med vores hjemmeside. Hvis du fortsat benytter hjemmesiden antager vi at du vil modtage cookies. Du kan læse mere om vores brug af cookies på hjemmesiden under fortrolige oplysninger. Fortrolige oplysninger