Den vindende kok forklarer, hvorfor han valgte GROHE-teknologi, og hvordan han ikke kan forestille sig et moderne hotel, der vælger nogen anden mulighed end GROHE Sensia Arena showertoiletter.
GROHE Sensia Arena: Q&A med Marc Meurin
G: Først og fremmest, hvordan fik du kendskab til showertoiletter?
MM: Det var under en tur til Japan. Jeg var først tilbageholdende med at bruge dem, men endelig prøvede jeg oplevelsen efter et par dage. Fra første gang jeg brugte et showertoilet, var jeg overbevist af produktet og den hygiejnefølelse, som det tilbød. Brugen af showertoiletter blev hurtigt et uundgåeligt valg.
G: Du bestilte GROHE Sensia Arena toiletter til dit hotel - hvorfor har du lagt din tillid hos GROHE?
MM: GROHE er et kendt mærke, der er anerkendt for kvaliteten af sine produkter. Alle hotellets badeværelser var udstyret med GROHE armaturer, så jeg var allerede fan. Jeg føler også en særlig tilknytning til brandets pålidelighed og muligheden for at nyde et kvalitetsprodukt, der er både innovativt og overkommeligt.